Reklamace

REKLAMACE

  1. E-mailem oznamte prodávajícímu, že chcete reklamovat obdržené zboží.
  2. Vyplňte reklamační formulář, vytiskněte ho, vlastnoručně podepište a do balíčku přiložte doklad o koupi zboží a fotografie prokazující vadu zboží.
  3. Šaty ZDARMA zaneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a sdělte tento kód: 97914004
  4. Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. POKUD BUDE REKLAMACE AKCEPTOVÁNA, ZAŠLEME VÁM NOVÉ ZBOŽÍ NEBO NABÍDNEME SLEVU Z KUPNÍ CENY PRODUKTU. 
  5. V případě, že prodávající nebude schopen zákazníkovi poskytnout náhradou nové zboží, vzniká v tomto případě zákazníkovi nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny. ODMIENKO VŠAK JE, ŽE PREDÁVAJÚCI NIE JE SCHOPENÝ ZÁKAZNÍKOVI POSKYTNUŤ NOVÝ TOVAR.

   

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit.

      

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:

  • opotřebení věci jejím obvyklým užíváním
  • nesprávnou údržbou
  • zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.

   

Záruční doba

Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci. Jako záruční list slouží doklad o koupi zboží.