Reklamace
REKLAMACE
- E-mailem oznamte prodávajícímu, že chcete reklamovat obdržené zboží.
- Vyplňte reklamační formulář, vytiskněte ho, vlastnoručně podepište a do balíčku přiložte doklad o koupi zboží a fotografie prokazující vadu zboží.
- Šaty ZDARMA zaneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a sdělte tento kód: 97914004
- Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována, zašleme vám nové zboží, popřípadě vrátíme peníze, pokud již zboží nebude skladem
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
- opotřebení věci jejím obvyklým užíváním
- nesprávnou údržbou
- zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.
Záruční doba
Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci. Jako záruční list slouží doklad o koupi zboží.